diumenge, 24 de febrer del 2008

Què he aprés sobre aquesta activitat?



Hola a tots:
Aquest és el principi del meu blog, és provisional , a mesura que vaja ensenyant-me aniré afegint informació.Estic contenta perquè no m'esperava mai crear una cosa d'aquest tipus, ja que no sóc aficionada a aquestes coses.Respecte a la pregunta he de dir que ja m'he ensenyat moltes coses, com per exemple: com es crea un blog, quines coses solen mostrar-se en ells (comentaris, imatges, videos, noticies...), els dissenys.També cal destacar que aquesta activitat m'ha servit per apropar-me més cap a les noves tecnologies, és a dir, anar familiaritzant-me en elles, la qual cosa considere molt important, perquè hui en dia és una cosa molt important i necessària. A més , he vist els blogs que estan a l'Aula Virtual i m'han agradat molt, pense que estan ben treballats i em pareixen molt original perquè cadascú posa allí tot allò que li agrada.Doncs bé, jo també faré el mateix, utilitzaré aquest espai per mostrar a la gent textos, imatges, videos que crega interessants per a tot aquell que vullga entrar.